P26

 

 بخاری یا هیتر گلخانه در کنار دیگر فاکتورهای مورد نیاز جهت گرمایش گلخانه ها می تواند عملکرد خوبی در طول فصل سرما داشته باشد. باید در نظر داشت که خرید و انتخاب یک هیتر مناسب و استاندارد تنها بخشی از تمهیدات لازم جهت متعادل نگهداشتن دمای مطلوب محصول در گلخانه، در طول فصل سرما می باشد.

 انتخاب پلاستیک گلخانه مناسب و مختص اقلیم همان منطقه  و از همه مهمتر نصب درست آن می تواند از هدر رفت انرژی جلوگیری کند و مصرف انرژی را کمتر نماید. از طرفی در بسیاری از مناطق استفاده از پلاستیک دوپوش توصیه می گردد. پلاستیک دوپوش گلخانه با ایجاد حایلی از هوا با پوشش اصلی گلخانه عایق دمایی ایجاد می کند. این مسئله باعث می‌شود تا دما کمتر دچار شوک شده و در طول شبانه روز در فصول سرد نوسانات کمتری داشته باشد. انرژی گرمایی محفوظ مانده و اگر پلاستیک دوپوش از نوع آنتی فوگ باشد از بروز بسیاری از بیماری های قارچی جلوگیری می کند. در نظر گرفتن همه این موارد باعث می‌شود تا هیترها و بخاری های گلخانه عملکرد خوبی داشته باشد و باعث می‌شود تا دمای مطلوب گلخانه همواره در دسترس باشد.

 جهت آگاهی از به روزترین تجهیزات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی گلخانه ها، همچنین تمهیدات لازم جهت سرمایش بهتر در طول فصل گرم و گرمایش بهتر در طول فصل سرد می توانید با گروه زانوس تماس بگیرید.

n 1024x120 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *