Applications for Waterproof Shade Nets GreenPro Ventures

call21 1024x120 1

نت هاوس چیست؟

_

نت هاوس چیست؟

این روزها تمام هم و غم باغداران و اهالی کشت و کار این است که محصولات خود را با بیشترین میزان بهره وری به ثمر بنشانند. بنابراین باید به فکر استفاده از سازه‌هایی خاص جهت رسیدن به این هدف باشند. ممکن است تصور کنید که احداث و طراحی گلخانه راهی ست که کشاورزان باید در پیش بگیرند اما به جز گلخانه سازه دیگری هم وجود دارد که می‌توان روی ساخت آن فکر کرد. نت هاوس همان سازه ای است که می‌تواند در برابر عوامل زنده چون حشرات موذی و عوامل بیرونی و غیر زنده همچون خسارت‌های حاصل از سیل و تگرگ از گیاهان محافظت کند. عوامل بیرونی را می‌توان هر تهدیدی دانست که می‌تواند گیاهان را از پا در آورد؛ سیل، طوفان، تگرگ و آفتاب سوختگی و عوامل زنده هم حشرات و آفت‌هایی هستند که موجب بیماری گیاهان می‌شوند.

نام‌های دیگر نت هاوس، شید هاوس یا همان سایبان است. این سازه‌ها مانند گلخانه هستند و می‌توانند به صورت پیش ساخته تهیه شوند. همانطور که از اسم آن پیداست نت هاوس مانند یک سایبان است که دارای ساختار مشبک می‌باشد. ساخت نت هاوس نیز مراحل خاصی دارد که در ادامه خواهیم گفت.

جهت مشاوره و آگاهی از روند احداث گلخانه، تجهیزات گلخانه ای اعم از سرمایشی، گرمایشی و کشت، همچنین قیمت ها و بروزترین سیستم های هوشمندسازی گلخانه ها با ما در ارتباط باشید.

02643202 زانوس

سازه‌های مختلفی را می‌توان در قالب نت هاوس ایجاد کرد که دارای ابعاد و فرم‌های متفاوتی می‌باشند اما به طور کلی این سازه از جنس فلز مشبک و متریال‌های گالوانیزه می‌باشد. نت هاوس را می‌توان در قالب اشکال گنبدی شکل، فلت و زیگزاگی مشاهده کرد که هر کدام دارای مزایای خاص خود می‌باشند. در واقع با توجه به هدف کشاورز باید یکی از انواع آن‌ها طراحی شود. اما چه چیز روی انتخاب تیپ انتخابی این سازه تاثیر گذار می‌باشد؟ همانطور که در بالا گفتیم عوامل زنده و غیر زنده روی این انتخاب تاثیر گذار هستند. ساخت نت هاوس با توجه به این عوامل صورت می‌پذیرد هرچند اقلیم و شرایط آب و هوایی منطقه شما هم در این انتخاب بی تاثیر نیست.

جالب است بدانید که نت هاوس می‌تواند روی کیفیت و رنگ میوه نیز تاثیر گذار باشد. تحقیقات زیادی در این باره صورت گرفته و نشان داده که میزان و شدت نور می‌تواند روی رنگ میوه انار در شرایط نت خاوس و باغ معمولی تاثیر گذار باشد و رنگ میوه را در شرایط عادی کاهش دهد. بنابراین اگر می‌خواهید میوه‌هایی اصطلاحاً بازار پسند را روانه‌ی بازار و سبد خرید مشتریان کنید ساخت نت هاوس می‌تواند برای شما مفید فایده باشد.  برای سفارش طراحی انواع  گلخانه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

02643202

_
Multitunel Lux 10
Untitled 90 1
فن اگزاست، تولید شرکت بین المللی زانوس
Untitled 76
61c1b796 C15b 43ec B47c 1c4d1e7a13c3

ما بیش از 37 سال تجربه داریم 

ما متخصصیم در طراحی، ساخت و راه اندازی
انواع گلخانه هستیم 

_
37سال تجربه
16جایزه دریافتی
32کارشناس باغبانی
270پروژه تکمیل شده