خرید پد سلولزی | پد سلولزی گلخانه

201760290217389

چسب رزین اروپایی استفاده شده در پد های سلولزی شرکت زانوس باعث شده تا نه تنها از هم پاشیدگی پد در طول جریان آب از منافذ آن جلوگیری کند بلکه طول عمر پد های سلولزی را نیز افزایش می دهد. با جریان آب از سطوح پد و عبور هوا از منافذ باعث می گردد تا هوا افت دمایی داشته باشد و محیط گلخانه و مرغداری و دیگر محیط های مورد استفاده از این سیستم کاهش دما را تجربه کنند.

  جریان آب با EC پایین و مناسب مانع از رسوب گیری پد ها گردیده که خود نیز باعث ماندگاری بالای پد های سلولزی می گردد.

جهت مشاوره، خرید و تجهیز گلخانه ها ما در ارتباط باشید.

07

 

خصوصیات پد سلولزی

 

یکی از الزامات سیستم های سرمایشی در گلخانه ها استفاده از پد سلولزی و فن اگزاست ( فن مکنده ) است.

 

استفاده از پد سلولزی و فن اگزاست ( فن مکنده ) در گلخانه ها بر اساس محاسبات فنی و تحت نظارت مهندسین مشاور، محاسبه، تهیه و نصب می گردد. پد سلولزی و فن اگزاست ( فن مکنده ) یکی از متداول ترین تجهیزات در سیستم های سرمایشی گلخانه هستند.جنس پد سلولزی گلخانه ای با کاغذ کرافت تولید شده و با چسب و رزین مخصوص ساختاری مستحکم پیدا کرده است. همانطور که می دانید، در چند سال اخیر پدهای سلولزی در کشور عزیزمان ایران تولید و توزیع می گردد و شرکت بین المللی زانوس مفتخر است در این پیشرفت شگرف نقش ایفا کرده است.

 

تصویری از پد سلولزی شرکت بین المللی زانوس

نکات مهم در تهیه پدهای سلولزی:

  • پدهای سلولزی باید در ایستایی و مانایی از مقاومت کافی برخوردار باشند.
  • جلوگیری از ورود باکتری ها ی مضر تنفسی به فضای سرمایشی
  • قابل شستشو هستند و تغییر شکل نمی دهند
  • نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه
  • جذب بالا و خاصیت تر شوندگی
  • سرعت رسوب گذاری بسیار پایینن
  • کاهش ورود گرد و غبار
  • ارائه در ابعاد مختلف
  • مصرف برق کم
pad1

استفاده از پد سلولزی:

 

فرمول محاسبه پد سلولزی و فن در گلخانه ها باید تحت نظارت مهندسین مشاور، محاسبه، تهیه و اجرا گردد. از دیگر نکات مهم در پدهای سلولزی نصب صحیح آن است. همچنین در افزایش عمر و استفاده طولانی مدت از این محصول تاثیر بسیاری دارد. در چند سال اخیر پد سلولزی در ایران تولید و به فروش می رسد، حضور این پدسلولزی و فن اگزاست ( فن مکنده ) در بازار تحولی شگرف ایجاد کرده و به دلیل کیفیت عالی و ایجاد نیاز بازار، تولید پد سلولزی گلخانه در ایران تولید و پخش می شود.با توجه به افزایش روزافزون قیمت پدهای سلولزی در ایران، حفظ و نگهداری این نوع محصول می تواند در راندمان و قیمت تمام شده تأثیر به سزایی داشته باشد. پس باید نکات مهم و ضروری را در نگهداری از پد سلولزی گلخانه رعایت نمود. کارشناسان شرکت زانوس می توانند در محاسبه و نحوه اجرای صحیح پدهای سلولزی، فن اگزاست، فن سیرکوله، هیتر گازی، هیتر دوگانه سوز، هیتر گازوئیلی شما را یاری دهند.شرکت زانوس مفنخر است، با ارائه بهترین تجهیزات گلخانه ای و مقرون به صرفه در بازار های داخلی و خارجی، بهترین عملکرد را در کنار شما عزیزان دارد.

call21 1024x120 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ۰۲۶۴۳۲۰۲