333

  1. شیشه ای

 استفاده از پوشش های شیشه‌ای به دلیل وجود میزان آفتاب لازم و شدت نور در کشورمان، مرسوم نمی باشد از آنجایی که هزینه آن بالاتر و تخصص ونگهداری آن الزامات خاص خود را می طلبد باعث شده تا کمتر مورد استقبال قرار بگیرد. این پوشش معمولاً در بسیاری از کشورهای شمال اروپایی که از میزان نور کمتری برخوردار هستند و ساعات آفتابی کمتری را در طول سال دارند مورد استفاده قرار می گیرد اما باید در نظر داشت کیفیت پوشش شیشه ای و همچنین عمر ماندگاری بالایی که دارد آن را از دیگر پوشش های گلخانه ای متمایز می کند.

  • پلاستیکی

 پوشش های پلاستیکی از جمله پر کاربردترین پوشش های گلخانه ای در سطح کشور می باشند که در تمامی مناطق با اقلیم های مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت می تواند جوابگوی تولید و کشت و کار در سطح گلخانه ها باشد. این پوشش به دلیل قابل در دسترس بودن آسان و تولید راحت تر با کیفیت های متفاوت در داخل، نیازهای جوامع گلخانه داری را جوابگو بوده است. معمولن کیفیت پلاستیک بر حسب نوع مواد افزدنی که در آن بکار می رود متفاوت می باشد. میزان درصد یو وی، آنتی فوگ، مقاومت در برابر انقباض و میزان الاستیکی بودن از جمله ویژگی های یک پوشش پلاستیکی خوب میباشد که باید در نظر داشت.

  • پلی کربنات

 پلی کربنات از جمله با کیفیت ترین پوشش های گلخانه ای می باشد که می‌توان از آن جهت داشتن کیفیت پوشش گلخانه ای خوب استفاده کرد. این صفحات در عرض ها و ضخامت های مختلف تولید می گردد که معمولاً به دلیل مانایی بالا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

  • پلی کربنات و پلاستیک

 این پوشش معمولاً در سطح گلخانه ها این طور به کار برده می شود که سقف گلخانه را از پلاستیک و دور تا دور آن را از ورق های پلی کربنات استفاده می­کنند. این پوشش جزو بهترین پوشش هایی است که می توان در سطح گلخانه استفاده کرد.

شرکت بین المللی زانوس با تامین پوشش­های پلاستیکی و پلی کربنات و ارائه خدمات مناسب و مشاوره خوب با کادری مجرب به گلخانه داران عزیز جهت انتخاب یک پوشش درست و با کیفیت و استاندارد با ماندگاری بالا راهنمایی می کند. تهیه پوشش های مناسب از بهترین شرکت ها با برترین برند ها و همچنین نازل ترین قیمت ها را از ما بخواهید.

شرکت گلخانه ای زانوس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *