شید

بالا بودن شدت تابش خورشید و افزایش دمای محیط داخل گلخانه از جمله مواردی است که می تواند به محصول شوک وارد کند. که این مسئله باعث کاهش کیفیت محصول، افزایش مصرف انرژی در راستای خنک سازی گلخانه و نهایتا منجر به نابودی محصولات می گردد.

پاشیدن گل و رنگ روی سقف گلخانه ها از جمله موارد کاربردی جهت کاهش شدت نور و دما در گلخانه ها در طول فصول گرم می باشد. باید در نظر داشت که استفاده از این مواد با اندک بارندگی از بین می روند و نیاز به تکرار آن می باشد.

توری سایبان (شید) گلخانه از جمله کاربردی ترین ابزار برای کاهش دما در گلخانه ها می باشد. توری سایبان معمولا مکمل سیستم سرمایشی فن و پد سلولزی در راستای کاهش دما می باشد. از طرفی دیگر با کاهش شدت نور خورشید از تبخیر و تعرق بالا در سطح گیاهان جلوگیری کرده و مصرف آب را کاهش می دهد.

توری سایبان در عرض ها و تراکم های مختلف (30 – 50 – 60 – 70 – 80 و 90 درصد ) نسبت به نوع محصول و منطقه جغرافیایی تولید می گردد. که انتخاب آن برای گلخانه دار و مشاورین کشت راحت تر میگردد.

شرکت زانوس با تامین و تولید تجهیزات با کیفیت گلخانه، اعم از سرمایشی، گرمایشی و قطعات سازه آماده هر گونه مشاوره و خدمات رسانی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *